مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه امسال جای هیچ بهانه تراشی برای حریفان نگذاشته است

یووه امسال جای هیچ بهانه تراشی برای حریفان نگذاشته است

جیجی بوفون دروازبان افسانه ای یوونتوس در گفت و گو با لاستمپا در آستانه ی بازی حساس یوونتوس برابر میلان، در میان بسیار از صحبت ها به بحث و جدل پیرامون محرومیت 4 جلسه ای ایگواین پرداخت و همچنین اینده ی دوناروما را بسیار روشن توصیف کرد:

 

دوناروما؟ کیفیت و رویکرد درست چیزی است که شما با آن به دنیا می آیید، اما وقتی جوان هستید ― و حتی وقتی بزرگتر می شوید ― هرگز نباید فکر کنید همه چیز را می دانید، همیشه باید به دنبال پیشرفت بیشتر دارید. هیگواین؟ من روی 4 جلسه محرومیت او نظر نمی دهم، من در چنین جایگاهی نیستم. فقط می توانم در مورد یوونتوس صحبت کنم.

 

 

امسال یوونتوس رقبایش را از هر گونه بهانه ای محروم کرده است. وقتی شما فصل با 12‐13 امتیاز عقب افتادگی شروع می کنید و بعد خودتان را با اختلاف 6 امتیاز در صدر می بینید، حرف زیادی برای گفتن نمی ماند. بعضی وقت ها بحث و جدل دیگری می شنوم، اینکه یوونتوس در لحظات حساس کم می آورد، این باعث می شود لبخند بزنم، البته باعث خنده ام نمی شود. از همه ی اینها که بگذریم، همه چیز نسبی است، در برابر ساسولو که می توانست تعیین کننده باشد، یووه به خاطر جورجو کیه لینی در دقیقه ی 25 ده نفره شد، ده دقیقه ی بعد یک پنالتی واضح روی استفانو استورارو رخ داد، که هنوز یاداوریش دردناک است، آن بازی می توانست پایان همه چیز برای ما باشد. ولی کسانی که به کنفرانس خبری رفتند موارد دیگری را مسئول و مقصر دانستند (و نه داور را) ، این تفاوت ماست.

 

محرومیت ایگواین با موردی که برای لئوناردو بونوچی اتفاق افتاد مقایسه می شود و اینجا بود که همه گفتند تصمیمی که گرفته شده به نفع یوونتوس بوده است:

 

درست این است که داور در مورد اتفاقی که بین خودش و بونوچی افتاد توضیح دهد. اما به نظر من مقایسه ی این دو اتفاق کاملا از لحاظ هوش و منطق غیرصادقانه است، مردم باید موقع بحث و جدل به تفاوت های این دو مورد دقت کنند. من شنیدم و خواندم که بونوچی با سرش به ریتزولی ضربه زده، من آنجا بودم و چنین چیزی ندیدم. لئوناردو پرخاشگر بود و سرش را به ریتزولی نزدیک کرد، اما هرگز لمسش نکرد، این دقیقا همان تفاوت بنیادی این دو اتفاق است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: